2015. január 23., péntek

2015.01.21+23. Balogh Rita Feszes és fitt 2. szint

Sziasztok!

Megmondom az őszintét, hogy én ma eléggé mélyponton voltam/vagyok. Ennek pedig igen egyszerű az oka: itthon vagyok, még mindig. Tudom, tudom, más örülne, ha ennyi szabadideje lenne és pihenhetne egy sort, de én most már kezdek nagyon a végére érni ennek a csak hadd pihenjek egy kicsit hadműveletnek. Ma éreztem azt, hogy most már azért hiányzik, hogy órákra kelljen járnom, hogy tanulnom kelljen és úgy minden, amit az egyetem hoz magával számomra. Decemberben szinte ujjongtam magamban, hogy végre vége és hogy most másfél hónap szabadság vár majd rám a szakdoga-nyelvvizsga-egyetemi projekt hajrák után. Ne értsetek félre, nagyon szerettem semmit tenni és itthon lenni a családommal meg a párommal, de most már hiányzik az, hogy meglegyen az a terheltség, amit az egyetem hoz magával. Tudni illik rólam, hogy szeretem magam terhelni (néha ezt túlzásba is viszem, de ezen próbálok változtatni), és hogy általában mindig vállalok valami pluszt. Legyen az egy egyetemi projekt, nyelvtanulás, egy kis TDK vagy bármi :) 
Azonban most már kevés az, hogy itthon vagyok, takarítok, nyelvet gyakorlok+angolt tanulok, sütök valamit ezt-azt csinálok. Mindennek van határa, én pedig most értem el arra a bizonyos határra :)
Ennek örömére ma kora délután már nagyon rosszul éreztem magam a bőrömben, pedig hát mégis, tegnap derült ki, hogy igen, felvettek és mehetek mesterképzésre az egyetemen. Viszont ezen igyekeztem segíteni, úgyhogy azonnal újra előkotortam Rita DVD-jét, hogy egy kiadós edzésnek vessem alá magam. Szerdán már kipróbáltam egyszer a 2. szintet, azonban valami visszatartott arról, hogy leírjam róla a véleményem. Valahogy úgy éreztem, hogy ennek még érnie kell és hogy ezen nekem még agyalnom kell egy sort.
Így ma ismét kipróbáltam, és azt hiszem, végre megértem arra, hogy jobban kivesézzem ezt a szintet. Az első és legfontosabb, amit meg kell jegyeznem az, hogy bizony ismét bebizonyosodott: marha gyér izomzattal rendelkezem már ami a felsőtestemet illeti :D De komolyan! Lányok, ha csak egyetlen dolgot fogadtok meg abból, ami írok, akkor ez legyen az: NE hanyagoljátok el a hát- és karizmokat. Mert utána nagyon fogjátok szidni magatokat! Én már csak tudom. Mondom magamnak rendesen az "áldást" amikor az egyes gyakorlatokat kell csinálni. Viszont ami totál kihoz a sodromból az ez a két gyakorlat itten oldalt! Én behalok tőlük, pedig igazából nem is kéne, mert totál egyszerűek és könnyűek. 
No, de segáz, amint túlteszem magam azon, hogy már csak párat Nóri, igen, ki fogod bírni, akkor utána amikor végre vége az szinte egy áldással ér fel. Főleg úgy a gyakorlatsor felénél, amikor elindulnak a jobbnál jobb muzsikák is. Egészen addig csak tengek-lengek, de utána már megy minden, mint a karikacsapás, mert hát visznek magukkal azok a fránya zenék, amit sokkal de sokkal jobban el vannak találva, mint az első szinten.
Mondjuk alapból, nekem ez a második szint valahogy jobbnak tűnik, mint az első. Jobban megdolgoz és jobban leizzaszt. De tényleg, konkrétan a közepén elkezd folyni rólam a víz. Juppi!!! Ebben erősebbnek érzem a megoszlást is, már ami a karizmok-hasizom-popsi megoszlást illeti. Valahogy sokkal jobb a hasizom része is a blokknak, mint az első szinten volt. Számomra ez lett a tökéletes átmozgató torna, hogy úgy mondjam. Mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy egymás után kétszer is elővettem a gyakorlatsort. Ráadásul záros határidőn belül. És van egy olyan érzésem, hogy ez a blokk gyakori vendég lesz nálam mostanában. Köszönhetően a faja kis felsőtest edzésének, amire marha nagy szükségem lesz. Basszus, hát mégis, mi lenne velem, ha be kéne húznom valakinek? Valszeg meg se kottyanna az illetőnek, úgyhogy ideje összeszednem magam! Lányok, nem szabad semmit sem a véletlenre bízni, na! Ki tudja, mikor döglik be véletlen a paprika spray, amit a táskánkban tartunk? Elő a hosszú karmokkal és egy jól irányzott jobb egyenessel (még akkor is, ha kicsit ferdére sikerül).
No, de vissza Rita DVD-jéhez! Egyébként én most rájöttem, hogy mi volt az a hiányérzet, amit a múltkor nem tudtam magamban hová tenni. Rita alapjáraton egy nagyon kedves, nyitott lány, de szegényen annyira látszik, hogy izgul néha. Vagy nem is tudom, én az izgulás és az első DVD számlájára írom legalábbis a dolgot. :) Hiányzott, hogy őszintén mosolyogjon néha ránk a videóban, hogy ezáltal is biztasson minket arra, hogy tudja, hogy fáj és hogy nehéz, de menni fog. Nem kell ezeket kimondani, tudjuk mi magunktól is, de na, valami jelzés kell erre. Gondoljatok csak arra, hogy mennyit segít az is, amikor elmentek egy aerobik órára, és egy nehéz gyakorlat közben rápillantotok a mellettetek izzadóra, és ő egy apró mosollyal vagy bólintással jelzi, hogy igen, egyet értetek! (bármennyire régen is voltam utoljára ilyenen, erre határozottan emlékszem :D)
De összességében ez egy nagyon szuper átmozgató torna, na! Nálam simán lepipálja a Réka tornákat. Nem tehetek róla, de nekem ez, hogy van rendes bemelegítés és nyújtás nagyon sokat nyom a latba. Elhiszem, kell a hely a tornáknak és a mások szerint "érdemi" résznek, de a nyújtás és bemelegítés ugyanolyan érdemi! Ha nincs is minden blokk után, de egynek szerintem mindenképp helyet kellene kapnia minden egyes videón, és akár mindig oda is lehet pörgetni, csak legyen ott :)
Szóval szívből ajánlom mindenkinek ezt a DVD-t, nem hiszem, hogy csalódnátok benne, és aki nagyon menő, az nyomassa a második szintet, mert az az igazán tuti! (bár az extra has-popsit még nem próbáltam, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni - de ami késik, nem múlik)
Ti mit sportoltatok ma? Mit csináltok a hétvégén? :)

Puszillak Titeket, Nóra :)
This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése