2015. március 29., vasárnap

Loreal Skin Perfection nappali hidratáló arckrém TESZT! :)

Körülbelül másfél hónapja használom a Loreal Skin Perfection arckrémet, így úgy éreztem, hogy eljött az idő, hogy írjak is róla Nektek. Nem szerettem volna túl hamar véleményt nyilvánítani, hiszen úgy voltam vele, hogy inkább egy hosszabb tesztelésnek vetem alá, hogy megalapozott véleményt tudjak nyilvánítani és valóban ki tudjak térni az eredményekre. 
No, de lássuk, mit is ígért nekünk ez az arckrém?

"Az új Skin Perfection nappali tápláló arckrém segíti bőrödet szebbé tenni, minőségét javítani. a pórusok kevésbé láthatóak, bőrszíned élénkebb lesz, a bőröd puhább tapintásúvá válik. Ez a lágy textúrájú krém 24 órán át a bőrödbe zárja a nedvességet, hidratálja azt. A stressz, a fáradtság és a kiegyensúlyozatlan életmód rossz hatással lehet bőröd állapotára, tökéletlenségeket okozhat, úgy mint bőrhibák, kitágult pórusok, egyenetlen tónus."

Az a helyzet, hogy amikor először megláttam ezt a krémet és elolvastam a leírását, azonnal tudtam, hogy nekem erre szükségem van (amúgy is kifogyóban volt az előző arckrémem, szóval ez még igaz is volt). Eszméletlen nagy pórusaim vannak, és főként ezeket szerettem volna, ha összehúzza ez a krém. Arról nem beszélve, hogy nagyon sok dolgom van minden aktív szemeszterben, így az az ígéret, hogy segít a stressz és a fáradtság nyomait eltüntetni, nagyon vonzó volt számomra. Ezzel pedig nem hiszem, hogy egyedül vagyok :) Így hát azonnal indultam a DM-be, hogy megvegyem. Alig bírtam ki, hogy elhasználjam a másikból a maradékot, és nagy kíváncsisággal és reményekkel bontottam ki a krémet, amikor végre eljött az ideje. Az első, ami azonnal levett a lábamról, az a csajos csomagolása. Nekem nagyon bejön ez a rózsaszín-csajos vonulat, amit követ a kis tégely. Szép, letisztult és fiatalos, pontosan olyan, ami már csak attól is feldob, ha ránézel. :)
Amikor pedig felnyitottam a kis tégelyt, jött a következő pozitív csalódás. Szuper, kicsit édeskés illata van, ami nekem bejön. Persze vannak olyanok, akiknek ez sok lehet, így ezzel óvatosan kell bánni, de nekem ez egy olyan plusz volt, ami még tetézte a várakozásaim. Ez az illat elég sokáig megmarad az arcon, és ettől olyan tavaszi érzetem lesz.
Maga a krém egyébként nem teljesen hozta az elvártat, de összességében meg vagyok vele elégedve. A pórusaimmal nem túl sokat tudott kezdeni, talán egy nagyon kicsit összébb húzta őket, de olyan hatalmas változást nem észleltem. A ráncok tekintetében nem tudok nyilatkozni, nekem nem túl sok van, igaz, azért a homlokomon azért már rajzolódik pár, de az nem mondható aprónak, szóval ezt nem is vártam el ettől az arckrémtől :) A bőrtónus egységesítése tekintetében viszont tényleg beváltotta az ígéreteit. Szerintem sokkal szebb lett a bőröm, ez pedig megkönnyíti a napi sminkelést. 
A hidratáló képességével annyira nem vagyok kibékülve, sajnos elég sokat kell felkennem ahhoz, hogy ne száradjon ki a kritikus helyeken az arcom, tehát a szám körül és az orrom alsó felén. A többi helyre teljesen elegendőnek bizonyult.
Összességében úgy gondolom, hogy ez egy jó vétel volt, bár nem tartozik az olcsóbb kategóriába, az 50 ml-es kiszerelés 2900 forint környékén vásárolhatjátok meg. De ez az adag azért bőven elég sokáig, én még a feléig sem értem el, pedig minden nap használom, és mint ahogy azt már említettem, legalább másfél hónapja (mást egyáltalán nem használok most). 
Ti próbáltátok már? Mik a tapasztalataitok vele? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése