2016. január 10., vasárnap

Uriage Bariésun SPF 30 fényvédő arckrém teszt

A nyáron (és természetesen utána is) nagy kedvencem volt a Uriage Bariésun SPF 30 krém, ami még az egyik Pixiben lapult. Az a helyzet, hogy nagyon hálás vagyok a Pixiknek azért, hogy nekik hála megismertem ezt a márkát, mert meg kell hogy mondjam, minden termékét imádtam, amivel csak találkoztam - márpedig ez nem egy volt, hanem jóval több. Sajnos nagyon ritkán kísérletezek a magasabb árfekvésű termékekkel csak úgy azért, mert felkelti a figyelmem, mivel nem igazán engedhetem meg magamnak, hogy esetleg mellényúljak egy-egy termékkel, így pedig az a pénzt úgymond kidobjam az ablakon. Ahogy szerintem ezzel igen sokan vagytok még így, szóval megértitek :) Azonban a Pixinek és az előfizetésemnek köszönhetően rengeteg jó terméket és márkát próbáltam ki, ami szuper, mindenkinek csak ajánlani tudom az élményt.
No, de visszatérve az arckrémre, lássuk, mit is ígér, és miért voltam én ennyire megelégedve vele.
A terméket sötétebb illetve már barnult bőrre ajánlják napsugárzás esetén. Ez főként egy fényvédő arckrém, ami 30 faktorral védi az orcánkat, nem tartalmaz alkoholt, parabént és octocrylene-t (Ami egyébként egy kémiai fényvédő, aminek a napfényvédő képessége viszonylag gyenge, így nem is teljesen felel meg az eredeti céljának, továbbá azért sem jó, mert sok esetben bőrgyulladást vált ki az egyéneknél.). Továbbá hipoallergén és erősen vízálló is. Egy termálvízben gazdag krémről van szó, ami nyugtatja és hidratálja a napozás miatt erősen igénybe vett bőrt. Azt ígéri, hogy kellemes a használata, nem ragad és gyorsan felszívódik.
50 milis terméket kaptunk a dobozkában, ami számomra a tökéletes nyári-őszi krém lett végül. Nagyon jól jött a fényvédő hatása, hiszen enélkül már szinte télen sem ajánlott kitenni a lábunkat a lakásból, nemhogy nyáron! Így én nyár elejétől használtam, és azonnal beleszerettem. Nagyon kellemes az illata, a legjobban úgy tudnám leírni, hogy napozás illata van. Az a tipikus, régi fényvédő illat övezi, így egyébként azokat óva intem tőle, akik esetleg nem kedvelik az ilyesmit. Egy kicsit talán sűrű az állaga, de nem vészesen, könnyen kezelhető és jól eloszlatható, tényleg gyorsan beszívódik a bőrbe, és utána nem hagy semmilyen ragacsos érzést sem. Én nagyon szerettem használni, és nem csak a nyáron, hanem így ősszel-tél elején is, hiszen mégsem akartam félig elfogyasztott állapotában félbehagyni a használatát, annyira meg voltam vele elégedve - és amúgy is, akkor sosem fogynának el az itthoni termékek és elárasztanák a polcomat a maradékok, azok pedig csak tönkremennének! :) Sajnos nem sokára már a végére érek ennek a terméknek, de nem lehet okom panaszra, így is nagyon sokáig elég volt. Nem kellett belőle sok, bár így a hideg idő beköszöntével azért jóval vastagabban érdemes használni. Én egyébként nem mondanám túlságosan barnának a bőrömet, de így is tökéletes. Szóval mindenkinek ajánlom a használatát, aki védeni szeretné a bőrét és egyben egy szuper arckrémet is keres.
Ára: 3772 forint 

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Mit gondoltok a Uriage termékről? Szeretitek? 

Ha tetszett a bejegyzés, akkor ne felejtsetek el feliratkozni a blogra, és kövessetek a facebookon is, ha extra tippekre vágynátok :)

Gyönyörű szép napot,

Nóra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése