2016. február 15., hétfő

Eucerin Atopicontrol olajtusfürdő és testápoló TESZT

A Trnd jóvoltából volt szerencsém kipróbálni az Eucerin AtopiControl termékcsalád két termékét, méghozzá a Lipid-Olajtusfüdőt és az Omega zsírsavas testápolót. Mindkettőt használom most már egy ideje, így úgy gondoltam, hogy meg kell veletek is osztanom azt, hogy mennyire éri meg ezt a terméket használni azoknak, akik hasonló problémákkal küzdenek, mint én. 
De hogy mi is ez pontosan? Nálam konkrétan ekcémáról van szó, ami sajnos belső eredetű, tehát allergiás tünetként jelentkezik, ha valami olyasmit eszem, amiben tojásfehérje vagy banán is rejtőzött. Elég nehéz ezt egyébként betartani és kikerülni, ugyanis néha az ember lánya szeret új dolgokat is megkóstolni, vagy netán egy-egy péksüteményt kipróbálni, amit sajnos sokszor megkennek, de ez általában nincs jelezve. Persze könnyű mondani, hogy akkor egyáltalán ne egyek ilyesmit, de könyörgöm: képzeljétek el az életet kakaóscsiga nélkül... Na, ugye hogy nem lehet? (meg néha észre sem veszed, vagy nem jut eszedbe, hogy esetleg szólnod kéne vagy utánakérdezned, mert te annyira hozzászoktál már az évek során, hogy evidenciának veszed, hogy a közeledben csak ilyen termékek vannak...) Szóval ezért én néha még mindig beleesek a hibába, olyankor pedig jönnek a kiütések, az ekcéma és a viszketés.
Sokáig keresgéltem termékeket, amik segíthetnek ilyenkor. Kipróbáltam én mindent, a gyógyszertári kenőcsöktől kezdve a drogériás és a gyógyszertári márkákig, de semmi nem használt. Nem volt jó illatuk, nem szerettem őket használni, erős volt az utóérzetük is. Lényeg a lényeg, hogy nem tetszettek, így abbahagytam a kísérletezést. Valahogy az ember lánya sok év után belefárad. Közben szerencsére kiderült, hogy mi okozza főként, de ugye jöttek a korábban már említett problémák, én pedig időről-időre kénytelen voltam újra az ekcémával élni. 
Ez pedig nagyon rányomta a bélyegét arra, hogy miként éreztem magam. Viszketett a karom-lábam, piros volt, kiütéses, amikor pedig álmomban elvakartam, néha még véres is. Szörnyen nézett ki, és szörnyen néz ki a mai napig is - bár mostanában azért sikerült jól kikerülni minden ilyesmit. Sajnos a múltban viszont valahol mégis találkoztam egy tojásos termékkel, aminek meg is lett a következménye. Pont ekkor érkezett a lehetőség, én pedig azonnal lecsaptam rá. 
Amikor megérkezett, azonnal kipróbáltam a termékeket, hiszen úgy voltam vele: hogy bármit megteszek, csak múljon el a viszketés és legalább egy kicsit legyen szebb a kezem. Legalább annyira, hogy merjek pólót húzni a pulcsim alá. 
És a hatás az a helyzet, hogy nem is maradt el. A viszketés már az első 2-3 használat után elmúlt (ez 2-3 napot jelent), és a pirosság is elég szépen elhalványult. Nagyon örültem neki, hiszen már ott tartottam, hogy a párom kezét vakartam igen erőteljesen, hogy ne a sajátommal tegyem ugyanezt. Majd meg bolondultam tőle, így el sem hittem, hogy ez valóban lehetséges. És mégis! Egyszerűen szuper hatása volt, iszonyú hamar érződött, ami számomra egy csodával ért fel. Mert amíg a szervezetemből nem ürül ki teljesen és a gyulladás el nem múlik, addig bizony ez kísér engem. Viszont ha ez a két összetevő kikerül a képből, én már képes vagyok elélni ezzel a jelenséggel (plusz a bőrszárazságnak is búcsút mondhattam). 
Az olajtusfürdő gyengéden tisztít, segít csökkenteni a viszketést és megvédi a bőrt a kiszáradástól. 
Legalábbis a papír szerint - na meg szerintem is. Az egyetlen, amit meg kell szokni, az az illata. Nem túl kellemes, inkább amolyan tipikus olaj illata van a rosszabb fajtából. Ez pedig keveredik a gyógyszertári fürdetők megszokott illatával. Kicsit az elején még talán halszaga is van, bár a későbbi használatok során ez számomra elmúlt teljesen. Nem habzik, csupán kifehéredik, ahogy eloszlatjuk a bőrünkön, de mégis kellemes érzés. A fürdés után nem érzem teljesen száraznak és dehidratáltnak a bőröm, szóval ezért megéri a több furcsaság is. 
A testápoló intenzíven hidratálja a bőrt, segít enyhíteni a viszketést, csökkenti a bőrpirosságot, gyorsan beszívódik és puhává teszi a bőrt. 
Ezzel is majdnem egyet tudok érteni, kivéve a gyors beszívódást. Ez azért nem teljesen igaz így, ilyen formában :) Legalábbis én nem így éreztem. Ez egy nagyon tömör, nehezen eloszlatható krém, ami eszméletlen sűrű, és elég sokáig tart, amíg beszívódik. Az illatával sem teljesen vagyok kibékülve (de ez azért nem probléma, mert amúgy nem tartalmaz illatanyagot), mert elég erőteljesen jelen marad a kezemen, ami alvás előtt annyira számomra nem jó érzés, így általában a kézfejemet megmosom használat után és bekenem kézkrémmel. Viszont egy 5-10 perc alatt teljesen beszívódik a krém, ez után pedig nem hagy ragacsos érzetet, csak puhaságot.
A kettő együtt maga az álom, ami segített a problémámon, sokkal szebb lett tőle a bőröm, a mindennapjaim pedig kevésbé feszültté váltak, mivel elmúlt a viszketés.
Kíváncsi voltam arra, hogy mi történik, ha két napig nem használom a terméket, így ezt is kipróbáltam - jelentem, nem érte meg, ugyanis a kezeim és a lábaim is azonnal elkezdtek viszketni és ki is pirosodtak... Úgyhogy ezt nem ajánlom senkinek - én is visszatértem a használatához, csak a kíváncsiság hajtott, na!
Ahogy láthatjátok, én teljesen meg vagyok elégedve ezekkel a termékekkel, amik illatanyagmentesek, parabenmentesek és kisbabák, gyerekek számára is ajánlott :) Amit még negatívumként fel tudok róni a termékeknek, az bizony az áruk. Elég húzós összegekért dobálják ezeket, de a hatás miatt valóban megéri ezeket használni :) A tusfürdő ára 4690 forint(400 ml), míg a testápolót 4490 forintért (250 ml) vásárolhatjátok meg a patikákban.
A csomagban kaptam jó néhány mintát is, amit kiosztottam a barátnőim körében, akik szintén pozitívan nyilatkoztak róla, és a véleményük engem is meggyőzött arról, hogy ez nem csak nekem jó, hanem másoknak is, ezért is merem ajánlani számotokra is, akik talán hasonló problémával, atópiás tünetekkel küzdötök.
Mivel elég sok mintát kaptam, így maradt nálam egy-egy mindkét termékből. Így ha úgy érzed, hogy Pécsett laksz/tanulsz/dolgozol, és szeretnéd kipróbálni a termékeket, mert hasonló problémával küzdesz, akkor ne habozz írni nekem, mert szívesen odaadom :)

Mi a véleményetek a termékekről? Van hasonló problémátok? Esetleg találtatok ennél hatásosabbat? :)
Írjátok meg nekem!
Ha pedig tetszett ez a poszt, és szeretnétek még hasonlókat, akkor ne felejtsetek el feliratkozni a blogra és kövessetek a facebookon is :)

Gyönyörű szép napot,
  
Nóra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése