2017. július 16., vasárnap

5 nap smink, meleg víz és wifi nélkül

Az elmúlt egy hetem eseménydúsan telt, ugyanis tegnap érkeztem haza az EFOTT fesztiválról. Mielőtt elutaztunk volna, határozott elképzelésem volt arról, hogy melyik nap milyen szettben, milyen sminkkel és milyen hajjal fogok mászkálni. Nos, ez abban a szent minutumban dőlt, ahogy odaérkeztünk :D A szettek még csak-csak maradtak, bár az tény, hogy az időjárás néha közbeszólt, és éjszakára jóval több ruhát kellett magamra öltenem, mint előzetesen terveztem. Na meg aztán arról is megfeledkeztem, hogy amikor épp strandolunk, mert annyira meleg van, úgysem fogok másban lenni, mint a bikinimben (max néha felhúzom rá a farost, hogy mégse annyira lengén mászkáljak). Elterveztem előre, hogy én majd minden nap készíttetek a párommal egy fesztivál outfites képet, én majd azokat szépen kiposztolom, és milyen jó lesz! Aha, hát nem :D

Amikor azt mondják, hogy az EFOTT mottója az, hogy csak szabadon, na, az tényleg így van. Annyi a program, hogy alig győzöl rajtuk részt venni! Annyira el vagy foglalva, hogy el is felejted, hogy van olyanod, hogy mobilnet, meg hogy létezik a világon az, hogy wifi. Jó, nyilván ez nem mindenkinél van így, de nálam ez lett belőle. És hogy mi a véleményem a sminkről? A napszemüveg úgyis egész nap a fejemen van, ergo nem látnák a sminkem nagy részét, ilyen melegben az alapozó felejtős, a rúzst meg ilyenkor már rég elfelejted, mert hiába csókálló, és bírja az ivást is, azért nem fogod óránként újrakenni, mert úgysem mész el ezért egy mosdóba, ahol van tükör (mobillal meg nem jó erős rúzsokat felkenni).
A mobilodat csak arra használod, hogy világíts vele a TOI-TOI-ban és a sátorban, meg hogy felhívd a haverjaid, hogy merre vannak, mert megint elvesztettétek egymást napközben. Jó, max néha rápillantasz a messengerre, hogy mi a helyzet, meg válaszolsz pár miért tűntél el érdeklődésre, de igazából engem például hidegen hagyott, hogy van-e. Max megnéztük, hogy milyen koncertek lesznek aznap… Engem nem kapott el a fényképezni kell vágy, és nem éreztem azt, hogy ezt most mindenképp meg kell osztanom mindenkivel. Engem pontosan az ellenkezője kapott el, hogy meg kell élnem minden egyes pillanatot, és hogy igazából ez pontosan azért jó, mert nem akarok minden áron megörökíteni mindent, csupán azt akarom, hogy az emlékeimben éljen tovább. Néhol kicsit megszépítve, mint ahogy valójában történt, néhol eltúlozva, néhol pedig megfakulva vagy elfelejtve. Tudjátok, csak szabadon!
Persze, voltak bosszantó dolgok, mint a hosszú sor a beléptetésnél (bár ez engem szerencsére elkerült, mert tiszteletjeggyel érkeztem a -1. napon, és máshol kellett felvennem a karszalagot), meg hogy nem volt meleg víz (max hajnali 6-kor, néha éjfélkor, vagy néha kora délután), meg hogy néha egy-egy kitelepült sátornak jobb volt a hangosítása, mint a színpadoké. De igazából én ezekkel mind úgy voltam, hogy jókat nevettem rajta a többiekkel, és hogy folyamatosan azon agyaltunk, hogy hogyan lehet ezt akkor kijátszani. Jó, persze, mint civil teres kiállító, én kicsit másképp látom a dolgokat, na meg a szervezést, amiről továbbra is úgy gondolom, hogy méltatlan volt a rendezvényhez, és hogy az információáramlással igen nagy problémák voltak, de azért csak-csak sikerült mindent megoldanunk, így összességében jó élményekkel tértem haza.
Merthogy az EFOTT területe hatalmas, és egy igazi játszótér! Tele érdekes kitelepülésekkel, jó játékokkal, szuper ajándékokkal, na meg azért a vízpart is sokat dobott a dolgon. Így lehet az, hogy világító cipőfűzővel, PTE-s matricával, fonattal a hajamban, ingyen kapott EFOTT-os bögrével és EFOTT felirattal a combon érkeztem haza. Felesleges lenne mindezt képekkel illusztrálnom, hiszen millió és egy készült a rendezvényről, na meg ott vannak az EFOTT Youtube oldalán a videók is, amik tökéletesen bemutatják, hogy mik vannak ott. Az a néhány kép, amit mégis berakok, az kérlek szépen az összes, ami ott készült, az utolsót pedig már itthon lőttem, hogy megmutathassam, milyen szép bögrém van! :)
És hogy jövőre lesz-e folytatása, az még a jövő zenéje, de addig is előttem áll még két másik fesztivál, amit remélem, hogy lesz alkalmam ugyanígy élvezni, smink nélkül, barátokkal mellettem, és elfeledve, hogy van mivel fényképeznem és neteznem J


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése