2017. október 23., hétfő

A Cosmopolitan Blogger Day és én

Csak az unikornisok :D Ennek még én sem tudtam ellenállni :)
Eddig még nem volt szerencsém egyszer sem elmenni a Blogger Dayre, valahogy mindig közbejött valami. Akár az, hogy külföldön tanultam, akár valamilyen más program. Most viszont végre eljutottam az eseményre, és az a helyzet, hogy én nagyon jól éreztem magam. Persze, nyilván lehet ezt másként is csinálni, lehetne jobban, de én úgy gondolom, hogy ez egy remek lehetőség minden bloggernek. Akár arra, hogy jobban megismerjék egymást, akár arra, hogy kapcsolatokat építsenek. Számomra legalábbis ebben rejlik ennek a rendezvénynek a különlegessége. Kellemes környezetben tudtam beszélgetni emberekkel, és azért találtam magamnak jó néhány előadást is, ami tudott pluszt adni. De kezdjük az elején :) Számomra kellemes meglepetés volt, hogy ilyen olcsón jutottam hozzá a belépőjegyhez, mert sajnos elég drága mulatság felutazni Budapestre, és ez így már nem volt plusz nagy költség. 
Lufi <3
Pont a kezdésre értem oda, épp hogy volt időm a kezdés előtt megnézni egy-két standot :) Legnagyobb meglepetésemre az első ember, akivel szóba elegyedtem egy másik pécsi blogger lány volt, akit nem ismertem korábban. Szuper volt jobban megismerni őt, és azért jókat szórakoztunk azzal, hogy itt-ott fotózkodtunk :D Nekem az egy szuper élmény volt, hogy találkozhattam azokkal a bloggerekkel, akiket évek óta követek, és akiknek a munkájára felnézek, akik nap mint nap inspirálnak. És igazából én pontosan ezért mentem, hogy találkozzam másokkal, hogy egy olyan közegben legyek, ami érdekel és amit kedvelek. Nem voltak nagy elvárásaim, de azért volt egy-két olyan előadás, amire kíváncsi voltam. Számomra a legizgalmasabb Oravecz Nóra előadása volt, ami kifejezetten szakmaira sikeredett, még úgy is, hogy alig volt rá ideje. Annyira érződött, hogy kevés az a 15 perc, és az a helyzet, hogy szerintem ha valamit érdemes lenne változtatni, akkor az elsődlegesen ez lenne, hogy legyenek minimum 30 percesek az előadások, hogy egy témát legalább minimálisan ki lehessen fejteni. De visszatérve az előadásokra: meglepően jó volt Nóri előadása, és az a helyzet, hogy bármennyire is nem szimpatizáltam vele korábban, jelenleg már jobban értem őt és a munkáját. Szerintem érdemes rá odafigyelni, és azt hiszem, ideje lesz elolvasnom az énmárkáról szóló könyvét is :)
A másik nagy kedvencem a napról Tereza Markova előadása volt. Hihetetlen nő, és igazán lenyűgöző az előadásmódja. Szerintem szuper, hogy vele is színesítették a palettát, és szerintem eszméletlen hasznos dolgokat mondott, ami kezdők számára hatalmas segítség lehet. Szuper összeszedett volt, és szerintem kimagaslott a közegből. Nagyon tetszett, hogy egyszerre volt buzdító és hasznos. Tényleg, lenyűgözött a hölgy előadásmódja, és csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni. Nem beszélve arról, hogy előtte is volt alkalmam találkozni vele a kinti térben, bár akkor még sajnos nem ismertem őt, és nem tudtam, hogy kicsoda. Ha tudtam volna, biztosan elkapom néhány kérdés erejéig, az előadás után viszont sajnos már nem volt alkalmam találkozni vele. 
A harmadik előadás, amit ki kell emelnem, az a Viszkok Fruzsi-Kardos Nelli beszélgetés volt, ami szintén nagyon érdekes volt. Tény, nem adott olyan pluszt a blogoláshoz, sokkal inkább azt mutatta meg (legalábbis számomra), hogy mi mindent ki lehet hozni mindebből. Szerintem nagyon inspiráló volt. Fruzsival volt lehetőségem néhány szót váltani szintén a kinti térben, ami meg kell mondjam nagyon fura volt. Nem miatta, mert ő szuperkedves volt, hanem maga a helyzet miatt, hogy ott van valaki, akinek a videóit nézed, akinek a gondolatait hallgatod hétről hétre, és utána találkozol vele, és egyszerűen nem tudsz mit kezdeni a helyzettel, mert hiszen az ő számára mégiscsak ismeretlen vagy. Ez a képen is látszik, amit készítettünk, annyira megilletődött fejem van rajta, hogy ihaj csuhaj :D (ugyanez igaz arra, amikor beszéltem Gökler Krisztivel :D) Szóval ez továbbra is fura helyzet, és hirtelen nem jutott eszembe mindaz, amiről szívesen beszélnék vele. De hát ez mind annak köszönhető, hogy még nem voltam ilyen helyzetben korábban. Persze amikor egy szakmabelivel találkozom, akkor már nincs ilyen! :D Jó lenne, ha ezzel is így lennék lassan :D
A délutáni előadásokon sajnos nem tudtam végig maradni, mivel haza kellett utaznom, azonban úgy gondolom, hogy érdemes volt elmennem. Jól éreztem magam, volt alkalmam beszélgetni néhány emberrel, készítettem néhány jópofa képet, és kaptam egy kis löketet is a blogoláshoz.
Nyilván tudom, mi a "baj" a blogommal, hogy nem igazán van benne rendszer, hogy nincs benne semmilyen konkrét fő téma, ami köré az egészet építeném, de a helyzet az, hogy ez engem nem zavar, én pont ezt szeretem, hogy akkor és arról írok, ami érdekel. Hogy nem köteleződöm el, annak továbbra is megvan az oka, én ilyen vagyok, minden érdekel :)
A lényeg a lényeg, én nagyon jól éreztem magam, és úgy gondolom, hogy érdemes volt elmennem, mert korábban még nem volt alkalmam arra például hogy ennyi emberrel találkozhassam, akikre felnézek, és akiket nagyon kedvelek :) Szerintem színes volt a program, voltak vállalati előadók, bloggerek, híres személyiségek és nagy márkák. Nyilván a szépség és a smink volt a leginkább hangsúlyos, de szerintem ezzel nem volt probléma, én igazán otthon éreztem magam, igazi kikapcsolódás volt számomra :)
Jövőre is ott leszek szerintem :)

2 megjegyzés:

  1. Ugyanígy éreztem azzal kapcsolatosan, hogy én "ismerek" valakit, ő meg nem, ezért nem is nagyon mentem oda csak úgy senkihez, mert fura volt a helyzet, hogy most hirtelen mit mondjak... ráadásul egyébként sem vagyok az a típus, aki csak úgy odasétál "idegenekhez" és dumál :D

    Nekem is az Nóris előadás volt a kedvencem, bár majdnem az összes könyvét olvastam, de még így is volt benne 1-2 mondat, ami új volt és hasznos. Nekem még Fruzsi és Bogár Laciék előadása tetszett, aztán volt pár olyan is, amit egyáltalán nem tudtam hovatenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem voltam egyedül a "most mit kéne mondanom?" helyzettel :) De remélem, egyszer megtaláljuk a módját, hogy másképp legyen. :) Legfeljebb jövőre tartunk egy privát bulit a rendezvényen, ahová összeszedjük a hozzánk hasonlókat, és adunk egymásnak tippeket :D
      Igen, sajnos nekem is volt egy-két előadás, amit nem tudtam hová tenni, de szerintem ezt maguk az "előadók" is érezték, hogy ez nagyon nem volt rendben. Legalábbis remélem :)

      Törlés