2017. november 26., vasárnap

Elfogyott termékek 2017 ősz


Ismét eltelt egy jó hosszú idő az előző elfogyottas bejegyzés óta, és nálam ismét összejött egy jókora adag üres flakon, illetve kicsit szortíroztam is a sminktermékeim között, szóval megint megtelt az a doboz, ahol ezeket gyűjtöm. Úgyhogy lássuk is őket! Viszont mielőtt belevágnánk, előre is elnézést kérek, de a képek sajnos kicsit sötétebbre sikeredtek, mint szerettem volna, de már kidobtam a dobozokat, mire észrevettem. Hát igen, a téli időszak átka :) 

De lássuk is a termékeket, hogy miket sikerült elhasználnom az előző időszakban!
Elfogyott jó néhány körömlakk, amik végre valahára tényleg elfogytak és nem pedig beszáradtak, aminek nagyon örültem, viszont ez az is jelenti, hogy a nyári, mindennapos színekben pompázó körömlakkjaim igencsak megfogyatkoztak. Ergo muszáj leszek beszerezni néhányat :) 
Manhattan matt effect körömlakk: nagyon-nagyon szerettem ezt a körömlakkot, imádtam, hogy matt, hogy tartós és hogy gyorsan szárad. Nem tudom, hogy van-e még ez a kollekció, de ha van, akkor biztosan veszek majd máskor is ilyen körömlakkot, ha nem is ebben a színben, de valamilyenben biztosan :) (erről egyébként teszt is volt a blogon)
Maybelline Color Show körömlakk: Ezt a lakkot a tavalyi Maybelline adventi kalendáriumom rejtette, és mint láthatjátok, imádtam, és sajnos el is fogyott. Szinte biztos, hogy ezt a színt újra beszerzem, mert extra tartós volt, és gyönyörű, mindennapi színe van, ami a rohanó hétköznapokban nagyon jól jött.
Van itt még egy Essence Nude Glam körömlakk is, ami kicsit kilóg a sorból, ugyanis nem teljesen fogyott el, hanem besűrűsödött, és már nem tudtam úgy használni, viszont már nagyon ici-pici volt csak az alján, így ráfogható, hogy elfogyott :) Ezt is szerettem, bár talán annyira nem, mint a másikakat, viszont ez sem egyszer volt a körmömön, például egy szuper egyszerű manikűrt is készítettem a segítségével. 
Elfogyott néhány sminktermékem is, illetve olyan is volt, amit már nem szerettem volna tovább használni, mert eléggé régi volt. 
Ez a Beyu szemceruza, vagy szemhéjszínező ceruza egy Pixiboxban lapult, és az első időszakban nagyon szerettem, és előszeretettel használtam a mindennapokban csak ezt a szememre. Aztán eltelt egy kis időszak, és valamiért teljesen megváltozott az állaga, aminek köszönhetően már nem volt olyan jó krémes, és nehezebbé vált a használata is. Egy darabig rakosgattam ide-oda, aztán most már úgy döntöttem, hogy végleg ideje megszabadulni tőle, mert már itt van nálam jó rég óta, és lejárt a szavatossága is. Úgyhogy most végre a kukában landolt, kár érte :(
Találtam a nagy szortírozás közben egy noname szemceruzát is, ami valószínűleg már nagyon régóta ott kallódott, úgyhogy ideje volt kidobnom, sok érdemlegeset nem tudok róla mondani, nem volt egy nagy márka, de én szerettem, bár már jó ideje nem használtam, ugyanis volt jobb, amit szívesebben használtam :) Úgyhogy kikerült végre ez is. 
A Vichy Tent Ideal alapozómat nagyon szerettem, azonban sajnos a végére értem, úgyhogy meg kellett válnom tőle. Igazán csodaszép alapozó volt, totálisan gyönyörű fedéssel, és bizony igazi babaarcot lehetett vele varázsolni, amikor ahhoz volt épp kedvem. Különleges alkalmakkor mindig ezt használtam, egyszerűen rajongok érte, csak azért nem vettem még újra, mert most egy új márkát szerettem volna kipróbálni, és nekem felesleges két alapozónál többet tartani itthon, mert nagyon ritkán használom őket, ugyanis alapjáraton nagyon szép a bőröm, inkább csak egyféle egységesítés miatt van rá szükség :) De biztos vagyok abban, hogy ha újra ilyen terméket kell vennem, akkor ez is benne lesz a listában :)
Elfogyott még egy S-he szemhéjalapozó, amit azóta már újra is vettem, és én nagyon szeretem, szerintem ár-érték arányban nagyon jó, aki csak ritkábban sminkel, de nem szeretné, hogy elcsúszkáljon a szemfestéke, annak mindenképp ezt a terméket ajánlom :)
Természetesen most is elfogyott néhány Nivea dezodor, amit már ezer meg egyszer mutattam. Én ezeket nagyon szeretem, most is ezt használom, szóval erre nem is fecsérelnék több szót. Állandó társam a mindennapokban :)
Elhasználtam a Dove dezodorát is, amit szintén szerettem, nagyon kellemes, púderes illata van, és a kevésbé meleg napokon nekem ez is tökéletesen működött. Néha nem árt a változatosság alapon vettem, azt hiszem, talán egy szett részeként, de nem bántam meg. 
Illetve elfogyott még egy Tom Tailor parfüm is, amit ajándékba kaptam talán tavaly karácsonyra, de nagyon megtetszett az illata, így most a végére is értem. Nagyon kis sportos, mindennapos illata volt, én nagyon kedveltem, és bár leírni nem tudnám, hogy milyen illata volt, de ajánlom egy szaglásra mindenképp, ha még kapható :)
A végére értem a kedvenc Batiste szárazsamponomnak, amiről szintén írtam már korábban a blogon, így csak annyit említenék meg vele kapcsolatban, hogy nagyon kellemes az illata, egyáltalán nem látszik az én sötét hajamon sem, és jelenleg is ennek a testvére csücsül a polcomon :)
Továbbá hajápolás frontom a Nivea Repair sampon is is elfogyott, amit szintén nagyon kedveltem. Kíméletesen tisztított, a hajam is szerette, bár nem volt kiemelkedő. Sajnos a balzsamnak nem értem a végére akkor, amikor ennek, így azt még nem tudom leselejtezni. Viszont ezt még nem vettem újra, ugyanis most egy kicsit más vizekre eveztem, és egy L'Oréal Professional termékre ruháztam be :)
Ezt a Dove tusfürdőt szerintem szintén nem szükséges nagyon bemutatni, mert ebből sem az elsőt fogyasztom már, most is a végére értem egynek. Nagyon kedvelem a formuláját, főleg így a hidegebb időszak beköszöntével lesz nagy kedvencem, ilyenkor mindig előkerülnek az ilyen selymes és tápláló tusfürdők nálam.
Testápolás terén ráálltam az utazó és mini kiszerelések elfogyasztására, amik itt-ott lapultak (táskában, munkahelyen, a sminkcuccok előtt). Ugyanis úgy döntöttem, hogy azért ezeket most már ideje elfogyasztani, mielőtt megromlanának. Így fogyott el ez a hagyományos Nivea testápoló, amit főleg a kezemre használtam a kiemelkedően tápláló formulája miatt. Semmi extra, nem kell bemutatnom senkinek, ez azért volt nálunk, mivel a párom ezt szereti használni, ugyanis ez nem olyan erőteljes, és nem nőies illat. 
A végére értem egy korábbi Pixiboxban lapuló L'occitane kézkrémnek is, amit nagyon sajnáltam, ugyanis nagyon szerettem. Igazán tápláló volt, és jó illatú, ráadásul a shea vajnak köszönhetően iszonyatosan selymes érzetet keltet a használata után. Viszont ezt nem fogom újravásárolni az ára miatt. Sajnos ez nem az én árkategóriám, viszont szerencsémre az előző L'occitane Pixiben lapult egy újabb, így nem kell hiányt szenvednem belőle :)
Elfogyott még egy Essence mandulás kézkrém, amit még Regensburgban vettem a táskámba, és amit szintén nagyon szerettem. Viszonylag olcsó volt, és jól is tette a dolgát. Nem volt túlzottan gazdag krém, de pont ezért volt jó a táskámba.
Illetve a The Body Shop kézkrémet is elfogyasztottam (a kakaós illatút), amit viszont nagyon sajnáltam, így amikor legutóbb Budapesten jártam, akkor beszereztem egy újabbat, most nagyobb kiszerelésben. Sajnos nem bírtam ellenállni. Az újabban is nagyon szeretem!
Emellett egy Uriage Eau Thermale testápolóm fogyott még el, ami valószínűleg szintén Pixiéktől került hozzám (igen, igazi fan vagyok), de már meg nem mondanám, hogy melyikből. Nagyon szerettem ezt is, viszont az ára miatt nem venném újra. Ez kicsit magasabb árkategóriás termék, amit nem igazán engedhetek meg magamnak, emellett azért nem volt annyira kiemelkedő, és nem lett akkora kedvenc, mint a Dove testápolók. Minden esetre, aki esetleg allergiás az illatanyagokra, azoknak nyugodt szívvel ajánlom, ugyanis egy kiváló termék ez.
És természetesen arcápolás fronton is a végére értem néhány Pixikben lapuló mininek/utazónak. Ezek nagy része még a nyáron fogyott el, amikor is rengeteget fesztiváloztam, így igazán hasznosnak bizonyultak a kis kiszerelés miatt. Valószínűleg jövőre is lesz majd néhány erre félretett termékem! 
Az abszolút kedvencem ez a Clinique Superdefense arckrém volt. Ez A tökéletes arckrém, és ha kicsit jobb anyagi helyzetben lennék, biztos vagyok benne, hogy csak ezt venném meg! Addig viszont először is a végére kell érnem az itthoni készletnek :) Ugyanis a Pixiknek, egyéb meglepetésdoboznak hála azért van még mit kipróbálnom. Nem szeretek halmozni, így addig általában nem veszek ilyesmit, amíg minden más el nem fogyott. De ha van módotok rá, mindenképp próbáljátok ki ezt a terméket, mert egy álom!
Emellett elfogyott még egy Vichy Aqualia Thermal arckrém is, amit kifejezetten a nyári időszakra vettem, és amiből már nem ez volt az első ilyen kis utazó termékem. Valahogy a teljes kiszerelésre még sosem sikerült beruháznom, mindig ezek a picikék jutnak el csak hozzám, de ezek is nagyon sokáig kitartanak, nálam szinte az egész fesztiválszezont kiszolgálta. Igazán könnyed textúrájú termék, amit nagyon kellemes a nyári melegben használni. Nekem legalábbis akkor teszi a legjobb szolgálatot.
Illetve a hideg idő beköszöntével elfogyott egy Neogence HA arcszérum. Ez a plusz hidratálás nagyon jól jött a hidegben, az arcbőröm meghálálta a plusz törődést, és az a helyzet, hogy nagyon megkedveltem, hogy ezzel kiegészítettem az arcápolási rutinomat. De egyelőre nem hiszem, hogy újravenném, mert azért valljuk be, ez nem az a termék, ami nélkül ne tudnánk meglenni. Viszont nagyon örülök, hogy ezt is kipróbálhattam, mert egy valóban új tapasztalás volt.
Ezzel a végére is értünk a hosszú listámnak, és remélem, hogy hasznos lehetett ez Nektek is. Nálatok mi fogyott el mostanában? Vannak esetleg egyezések? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése